Je browser is niet ondersteund door onze website, gelieve een upgrade te doen van de huidige versie van je browser.
We hebben uw bericht goed ontvangen. De ombudsman bemiddelt bij klachten over de dienstverlening van Helan. We zullen een objectief en onpartijdig onderzoek van uw klacht over Helan uitvoeren, en voor u intern bemiddelen, opdat u een gemotiveerd antwoord, een rechtzetting of een oplossing voor uw probleem mag ontvangen.
Indien uw klacht verder moet onderzocht worden bij de bevoegde dienst, dan stuurt de ombudsman u een ontvangstbevestiging met een uniek nummer. We streven er naar om u binnen de 5 werkdagen een antwoord te bezorgen.
Elk jaar evalueert de ombudsman alle klachten die hij ontvangen heeft. Op basis hiervan zal hij aanbevelingen formuleren, opdat Helan haar dienstverlening kan verbeteren en gelijkaardige klachten in de toekomst kan vermijden.
Let wel: hebt u vragen over uw ziekenfondsdossier, de terugbetalingen of uw verzekeringsproducten? Dan kunt u steeds terecht bij uw ziekenfonds. Een Helan-medewerker zal u dan verder helpen.