nl    fr
Helan




Gezinszorg

Vanaf 1 januari 2022 gaat de gezinszorg van Partena en OZ verder als Helan Thuiszorg. Je blijft als klant uiteraard rekenen op de diensten en de service die je van ons gewoon bent. Bekijk hier de meest gestelde vragen.



Veelgestelde vragen

Dat is niet nodig. Je bestaande klantenovereenkomst blijft geldig.

We komen sowieso jaarlijks bij je langs om je dossier te herzien, maar dat staat los van de fusie tussen Partena en OZ. Tijdens dit huisbezoek brengen we je actuele zorgbehoefte in kaart, berekenen we je bijdrage opnieuw, en vernieuwen we je klantenovereenkomst.

Je kan ook na 1 januari 2022 blijven rekenen op je vertrouwde verzorgende en/of huishoudhulp.

Je vertrouwde sectorverantwoordelijke blijft ook na 1 januari 2022 je aanspreekpunt, net zoals voorheen.





Contact

Heb je nog vragen?

Tot 31 december 2021 contacteer je ons via www.partena-ziekenfonds.be/contact of www.oz.be/contact.

We worden pas officieel Helan vanaf 1 januari 2022.