nl    fr
Helan




Poets- en strijkhulp

Vanaf 1 januari 2022 gaat Partena en OZ Poets- en strijkhulp verder als Helan Huishoudhulp. Je blijft als klant uiteraard rekenen op je vertrouwde huishoudhulp en op de service die je van ons gewend bent. Bekijk hier de meest gestelde vragen.



Veelgestelde vragen

Je kan ook na 1 januari 2022 blijven rekenen op je vertrouwde huishoudhulp.

Je contract blijft gelden.

Je vertrouwde consulent blijft ook na 1 januari 2022 je aanspreekpunt, net zoals voorheen. Mocht er vanaf 1 januari 2022 iets veranderen, dan brengen wij je duidelijk en tijdig op de hoogte.

Je kan de app blijven gebruiken, ook na 1 januari 2022. Download de app.

Je hoeft niets te ondernemen. Je dienstencheques blijven geldig, ook na 1 januari 2022.

Je gebruikersnummer bij Sodexo blijft hetzelfde, ook na 1 januari 2022. Je hoeft niks aan te passen. De manier waarop je dienstencheques bestelt en betaalt, blijft dezelfde, ook na 1 januari 2022.

Ben je ook klant van Partena Ziekenfonds of van het ziekenfonds OZ, dan betaal je ook in 2022 geen klantenbijdrage.

Je krijgt 2 keer per jaar een factuur voor je klantenbijdrage. Dit systeem blijft ook na 1 januari 2022 onveranderd.

Je strijkpunt, strijkshop, strijkdrop en strijkatelier blijven gewoon open, ook na 1 januari 2022.





Helan

Heb je nog vragen?

Tot 31 december 2021 contacteer je ons via www.partena-ziekenfonds.be/contact of www.oz.be/contact.

We worden pas officieel Helan vanaf 1 januari 2022.