nl    fr
Helan




Shopavita

Ook na 1 januari 2022 kun je als klant van Helan Ziekenfonds terecht in onze gezondheidsshop voor een uitgebreid gamma zorg- en gezondheidsproducten, mét exclusieve korting voor jou als klant van Helan Ziekenfonds. Dit zowel voor aankopen online via www.shopavita.be, als voor aankopen in 1 van onze winkels in Leuven, Wilrijk of Brugge.



Veelgestelde vragen

Ja, we blijven bereikbaar via www.shopavita.be, in onze winkels in Wilrijk, Leuven of Brugge, of telefonisch via T. 03 201 85 55.

Ja, jouw account blijft gewoon bestaan.

Ja, ons basisaanbod verandert niet.

Ja, je kan nog steeds genieten van kortingen en voordelen, online op shopavita.be, en in de winkels. Maak een account aan op shopavita.be en je ziet onmiddellijk de kortingen waar jij recht op hebt.

Ja, alle lopende babyrekeningen en cadeaubonnen blijven hun geldigheidsdatum behouden, ook na 31 december 2021.

Ja, alle lopende Miniboetiekbonnen en vouchers blijven hun geldigheidsdatum behouden, ook na 31 december 2021.

Je kan je uitgeleende materiaal verder blijven gebruiken. Er verandert ook niks aan je contract. Mocht er in de loop van 2022 toch iets aan je contract veranderen, dan brengen wij je hiervan tijdig op de hoogte.

De dienstverlening en garantievoorwaarden voor producten die je in het verleden aankocht bij shopavita.be blijven gewaarborgd.

Neen, je dossier is in behandeling en wordt verder afgewerkt door de bandagist die bij je langskwam.

Je kunt ons op dezelfde manier bereiken als voordien:
Online via www.shopavita.be
Telefonisch via T. 03 201 85 55
In 1 van onze fysieke winkels in Wilrijk, Leuven of Brugge





Helan

Heb je nog vragen?

Stel ze via ons contactformulier. Onze medewerkers beantwoorden ze graag.