Herbekijk het webinar: Mentale veerkracht

 

 

 

Mentale veerkracht

Je job, je gezin, je hobby en allerlei sociale verplichtingen. Ben jij ook op zoek naar meer evenwicht en balans in je leven? Laat je inspireren door Björn Prins.

Ontdek wetenschappelijke inzichten die je innerlijke krachten aanboren. En experimenteer met waardevolle tips die je stress aanpakken.

In dit webinar:

  • Meer innerlijke rust en stabiliteit.
  • Dagelijkse routines die je mentaal welzijn vergroten.
  • Omgaan met slapeloosheid, piekeren en lastige emoties.
  • Meer genieten van de kleine dingen van het leven.
  • Een beter energiemanagement.

Björn is psycholoog, coach en PhD onderzoeker aan Universiteit Gent. Als oprichter van ITAM heeft hij meer dan 20 jaar ervaring in het begeleiden van mensen naar stressreductie en mentale veerkracht.

De persoonsgegevens die je invoert worden enkel verzameld en kunnen gebruikt worden door Helan Ziekenfonds voor direct marketing doeleinden. Zo zal je nog enkele mails ontvangen gerelateerd aan de inhoud van het webinar. In geen enkel geval geven we je gegevens door aan derden. Zodra je je inschrijft ga je akkoord met de privacy policy van Helan Ziekenfonds. Je kan je op elk moment uitschrijven uit e-mails en nieuwsbrieven.

Helan. Helemaal welzijn.

Wij zijn er voor iedereen die bewust wil leven. Wij zijn jouw ziekenfonds. En zoveel meer.

Ik word graag Helan klant

Meer weten over mentale gezondheid?

Mildheid voor jezelf

De kunst van mildheid voor jezelf

Kunnen meeleven met anderen wordt doorgaans gezien als een waardevolle vaardigheid. Het getuigt van inlevingsvermogen, begrip en mildheid voor een ander persoon die doorheen iets moeilijk gaat. Is het dan niet vreemd dat wanneer je begrip of mildheid naar jezelf willen tonen, er plots heel wat andere gedachten de kop opsteken?

burn-out herkennen

Hoe (h)erken ik een Burn-out bij mezelf

Het (h)erkennen van een Burn-out vraagt een bepaalde kwetsbaarheid naar jezelf. Het voelt immers alsof je faalt en niet zo sterk bent als je dacht. Veel chronische stressklachten bouwen zich langzaam op. En ach, we zijn allemaal ‘wel eens moe’. Maar als de vermoeidheid blijft aanhouden en er mentale én fysieke klachten bij komen kijken, is het toch wel een noodzaak om er iets aan te doen.