Huishoudhulp

Vanaf 1 januari 2022 gaat Partena en OZ Poets- en strijkhulp verder als Helan Huishoudhulp. Je blijft als klant uiteraard rekenen op je vertrouwde huishoudhulp en op de service die je van ons gewend bent. Bekijk hier de meest gestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Je kan ook na 1 januari 2022 blijven rekenen op je vertrouwde huishoudhulp.

Je contract blijft gelden.

De contactinfo blijft gelden.

Je vertrouwde consulent blijft ook na 1 januari 2022 je aanspreekpunt, net zoals voorheen. Mocht er vanaf 1 januari 2022 iets veranderen, dan brengen wij je duidelijk en tijdig op de hoogte.

Momenteel wordt de Helan Huishoudhulp app aangepast aan de nieuwe Helan stijl. Zodra de app opnieuw beschikbaar is, zal je hierover een melding krijgen via de app en zal je de nieuwe versie van de app kunnen downloaden. Met behoud van je huidige login.

Je hoeft niets te ondernemen. Je dienstencheques blijven geldig, ook na 1 januari 2022.

Je gebruikersnummer bij Sodexo blijft hetzelfde, ook na 1 januari 2022. Je hoeft niks aan te passen. De manier waarop je dienstencheques bestelt en betaalt, blijft dezelfde, ook na 1 januari 2022.

Ben je ook klant van Partena Ziekenfonds of van het ziekenfonds OZ, dan betaal je ook in 2022 geen klantenbijdrage.

Je krijgt 2 keer per jaar een factuur voor je klantenbijdrage. Dit systeem blijft ook na 1 januari 2022 onveranderd.

Je strijkpunt, strijkshop, strijkdrop en strijkatelier blijven gewoon open, ook na 1 januari 2022.