Thuiszorg

Vanaf 1 januari 2022 gaat de gezinszorg van Partena en OZ verder als Helan Thuiszorg. Je blijft als klant uiteraard rekenen op de diensten en de service die je van ons gewoon bent. Bekijk hier de meest gestelde vragen

Veelgestelde vragen

Dat is niet nodig. Je bestaande klantenovereenkomst blijft geldig.

We komen sowieso jaarlijks bij je langs om je dossier te herzien, maar dat staat los van de fusie tussen Partena en OZ. Tijdens dit huisbezoek brengen we je actuele zorgbehoefte in kaart, berekenen we je bijdrage opnieuw, en vernieuwen we je klantenovereenkomst.

Je kan ook na 1 januari 2022 blijven rekenen op je vertrouwde verzorgende en/of huishoudhulp.

Je vertrouwde sectorverantwoordelijke blijft ook na 1 januari 2022 je aanspreekpunt, net zoals voorheen.

Ontleen je momenteel al een personenalarmsysteem, dan wijzigt er niets aan je contract en blijven dezelfde voorwaarden en tarieven van toepassing. De dienstverlening van de alarmcentrale blijft ook gewaarborgd.

Ook in 2022 blijven we personenalarmsystemen aanbieden. Je vindt de voorwaarden en prijzen op de website.