Je correctiedocument indienen

Werd een terugbetaling geweigerd omdat er gegevens ontbreken of niet correct zijn op je aanvraag voor terugbetaling? Bezorg ons hier het correctiedocument van je verstrekker, zodat we alles opnieuw kunnen bekijken en de terugbetaling regelen.

Wat heb je nodig?

  • Laat het correctiedocument invullen door je zorgverstrekker.

Stuur het door

  • Scan het correctiedocument en laad het op.
  • Sluit deze pagina pas af als je document volledig opgeladen is.

Volg je dossier op

  • Je krijgt een e-mail als we je document goed ontvangen hebben.
  • Volg je dossier op via Mijn Helan.

Hou bij het opladen van je documenten rekening met: 

Grootte: max. 5 MB per bestand en 20 MB in totaal. 
Bestandstype: enkel .doc, .docx, .pdf, .jpg, .jpeg of .png.

Is je document te groot? Je kan het bestand kleiner maken via deze link

Bezorg ons je documenten

Ben je zorgverstrekker en vul je dit formulier in voor een patiënt? Vul dan de gegevens van je patiënt hieronder in. 

* Verplicht in te vullen velden


Voeg je bestand(en) toe.
Maximum 4 bestand(en) niet groter dan 5 Mb

Meer dan 4 bestanden toevoegen? Vul een nieuw formulier in om bijkomende bestanden door te sturen.



Terugbetaling

Goed om te weten

Bij Helan ziekenfonds maken we het je graag zo makkelijk mogelijk. Ook voor je terugbetalingen. Maar hoe vraag je ze precies aan? 

Meer over terugbetalingen

Volg alles netjes op via Mijn Helan

Je gezinssamenstelling wijzigen, terugbetalingen opvolgen, documenten aanvragen, je dossier bekijken: het kan altijd en overal via Mijn Helan.

Naar Mijn Helan