Helan Kinderopvang opent kinderdagverblijf Lierlantijn

Op maandag 2 oktober opent Helan Kinderopvang het kinderdagverblijf ‘Lierlantijn’, gelegen in de Kazernedreef 5 in Lier, op een boogscheut van het zwembad én naast woonzorgcentrum Herenhof. Lierlantijn biedt plaats aan 37 kindjes, wat belangrijk is voor een regio met een hoge opvangnood. Al deze kinderen en personeelsleden verhuizen vanuit een andere locatie in Lier, namelijk kinderdagverblijf ‘Het Parkske’.

Een gedeelde bredere kijk op kinderopvang

Kinderdagverblijf ‘Lierlantijn’ in Lier biedt dagopvang voor 37 kinderen van 0 tot 3 jaar in een huishoudelijke sfeer in drie leefgroepen. Ook kleuters kunnen er op woensdagnamiddag of in de vakanties terecht. Helan Kinderopvang is van mening dat kinderopvang meer is dan opvang alleen en schenkt dan ook veel aandacht aan de groei van kindjes.

Alle kinderen en medewerkers van kinderopvang ‘Het Parkske’ verhuizen naar deze gloednieuwe locatie. Helan telt momenteel 63 kinderdagverblijven, goed voor bijna 2.800 opvangplaatsen.

Duurzame groei

De opening van deze gloednieuwe locatie versterkt de bredere kijk op welzijn van Helan, die als zorgorganisatie haar klanten helpt om hun levenskwaliteit te verbeteren via een totaalpakket aan diensten, waaronder naast kinderopvang ook een ziekenfonds, extra verzekeringen, huishoudhulp, thuiszorg, vakantiekampen en een zorgwinkel.

Filip Standaert

Binnen de sector streven we naar een duurzame ontwikkeling van een veilige, gezonde en kwalitatieve kinderopvang in Vlaanderen. Duurzaam voor zowel kinderen, ouders als medewerkers