Je browser is niet ondersteund door onze website, gelieve een upgrade te doen van de huidige versie van je browser.
Heb je vragen over de terugbetalingen, of een probleem met je ziekenfondsdossier of je verzekeringsproducten? Neem dan eerst contact op met je ziekenfonds via:
Telefonisch op T. 02 218 22 22 (maandag-donderdag: 8u30-17u - vrijdag: 8u30-16u30).
Vragen over je ziekenfonds of verzekering? Klik hier.
Lukt het niet om een oplossing te vinden samen met onze medewerkers? Dan kan je terecht bij onze ombudsman. Elke reactie van een Helan klant is belangrijk voor ons. Samen met jou gaan we op zoek naar de beste oplossing. Op basis van je suggesties of klachten kan de ombudsman aanbevelingen doen aan Helan Ziekenfonds, opdat de dienstverlening kan verbeterd worden. Let wel: informatieve vragen over de terugbetalingen of je ziekenfondsdossier kan de ombudsman niet behandelen, hiervoor kan je terecht bij je ziekenfonds.
Hoe dien je een suggestie of een klacht in:
Vergeet niet om je klantnummer en je contactgegevens mee te sturen. Vermeld ook graag welk antwoord je reeds ontvangen hebt van een medewerker in verband met je probleem.
Specifieke vragen over de bescherming van je persoonlijke gegevens, kan je melden via deze pagina.