Zo meld je ons vragen, bedenkingen of klachten

 

Suggesties, bedenkingen en klachten over de dagelijkse werking van het ziekenfonds, of over het beheer en uitvoering van de verzekeringsproducten Hospitalia, Dentalia Plus en Medicalia bespreek je bij voorkeur eerst met onze medewerkers.

meldpunt klachten

Praat eerst met een medewerker 

Heb je vragen over de terugbetalingen, of een probleem met je ziekenfondsdossier of je verzekeringsproducten? Neem dan eerst contact op met je ziekenfonds via:

 Stuur ons een email  

    

  • Telefonisch op 02 218 22 22 (ma-vr, 8u30-17u30).
  • Vragen over je ziekenfonds of verzekering? Klik hier.

    

Geraak je er samen niet uit

Lukt het niet om een oplossing te vinden samen met onze medewerkers? Dan kan je terecht bij onze ombudsman. Elke reactie van een Helan klant is belangrijk voor ons. Samen met jou gaan we op zoek naar de beste oplossing.

Hoe dien je een suggestie of een klacht in:

  • Door het suggestieformulier in te vullen
  • Via de post op volgend adres: Helan - t.a.v. ombudsman - Boomsesteenweg 5 - 2610 Wilrijk 

Vergeet niet om je klantnummer en je contactgegevens mee te sturen. Vermeld ook graag welk antwoord heb je reeds ontvangen van een medewerker in verband met je probleem.

 

Bescherming van je privacy

Specifieke vragen over de bescherming van je persoonlijke gegevens, kan je melden via deze pagina