Leadformulier Service Center

Geef ons via onderstaand formulier de gegevens van bestaande of potentiële klanten door die zich aan willen sluiten bij Helan Ziekenfonds, of een van onze verzekeringen. Wij nemen binnen twee werkdagen telefonisch contact met hen op om onze diensten voor te stellen. Geef dit mee, opdat zij ons telefoontje verwachten. 

* Verplicht in te vullen velden

Jouw gegevens

Naam van je team*

Gaat het over een prospect, upsell of upgrade?*

Heeft interesse in*

Heeft interesse in*

Wil een upgrade van*


 

* Opmerkingenveld
Heb je meer informatie voor je collega? 

  • Bijkomende info (waarom interesse, gezinssituatie, huidig ziekenfonds…)  
  • Taal  
  • Voorkeursdagdeel voor contactopname (nooit exacte datum en tijd beloven)  
  • Indien PGL: volledige naam, INSZ of klantnummer van de reeds aangesloten partner 

LEGENDE:

Prospect

Nog niet aangesloten bij Helan, wenst Helan klant te worden als titularis.

Upsell

Al aangesloten bij Helan maar heeft geen Hospitalia of Dentalia, wenst Hospitalia of Dentalia.

Je maakt de lead steeds aan op naam van de titularis in het dossier.

Upgrade

Aangesloten bij Helan en heeft een lager Hospitalia of Dentalia product, wenst een hoger Hospitalia of Dentalia product (bv. H naar HM, HM naar H+, D+ naar D Up).
En alle bewegingen van en naar Hospitalia Continuiteit (bv. H+ naar HC, HC naar HM).

Je maakt de lead steeds aan op naam van de titularis in het dossier.