Je browser is niet ondersteund door onze website, gelieve een upgrade te doen van de huidige versie van je browser.
Hou je van vlot en snel, dan is de Mijn Helan app een aanwinst voor jou. Je bekijkt er je post van Helan Ziekenfonds, vraagt voordelen aan of volgt je uitkeringen op.
Via de Mijn Helan app kan je alleen terugbetalingen van Helan-voordelen aanvragen. Doktersbriefjes bezorg je ons nog altijd via de klassieke weg: drop ze, met een kleefzegel erop, in een Helan-brievenbus in je buurt.
Werkt je arts met het digitale e-attest, dan hoef je niks te doen. We krijgen je briefje dan rechtstreeks doorgestuurd.
Als je de melding krijgt dat je account nog niet geactiveerd is, kan de mail met de registratielink in je spam-folder zitten. Check je mailbox en klik op de link in de mail om je registratie te voltooien.
Heb je een ander probleem met aanmelden? Noteer de foutmelding op je scherm en contacteer onze klantendienst via T. 02 218 22 22.
Krijg je melding dat je al geregistreerd bent? Meestal ligt het probleem bij je inloggegevens. Vraag je gebruikersnaam op en stel eventueel een nieuw wachtwoord in:
Klik daarna eventueel op de link 'Wachtwoord vergeten' en stel een nieuw wachtwoord in.
Nog problemen met aanmelden? Contacteer onze klantendienst via T. 02 218 22 22. Wij helpen jou graag verder.
Ja. Mijn Helan is uitsluitend beschikbaar voor klanten van Helan Ziekenfonds.
Ben je geen klant bij het ziekenfonds, maar wel bij Helan Huishoudhulp? Dan is er de Huishoudhulp app, waarmee je de planning voor je hulp in huis vlot kan regelen en opvolgen.
Zeker en vast. Jouw online ziekenfonds werkt perfect op macOS. Voor een optimale gebruikservaring raden we je aan om de meest recente versie van Safari te installeren.
Klik rechts onderaan op 'meer' en ga daarna naar 'instellingen'. Hier kan je bij voorkeuren je online account van Mijn Helan deactiveren.
Hou er wel rekening mee dat je vanaf dan alle communicatie op papier zal ontvangen en geen melding meer zal krijgen bij het betalen van tussenkomst of vervangingsinkomen.