Je browser is niet ondersteund door onze website, gelieve een upgrade te doen van de huidige versie van je browser.
Een vlotte en betrouwbare service: daar kun je bij Helan Huishoudhulp altijd op rekenen. Om het je nog makkelijker te maken, is er de Helan Huishoudhulp-app.
Ben je al klant bij Helan Ziekenfonds? Gebruik dan dezelfde logingegevens als in Mijn Helan.
Via de app raadpleeg je snel je klantendossier bij Helan Huishoudhulp. Je beheert je dossier op een veilige manier.
Activeer hiervoor de notifcaties. Dan krijg je meldingen als je planning wijzigt. Bijvoorbeeld als je huishoudhulp afwezig is, of een nieuwe vrije plaats heeft.
Gaat je vaste huishoudhulp met vakantie en wil je vervanging voor een geplande poetsbeurt?
Heeft je huishoudhulp een voorwerp beschadigd in je woning? Wil je de schade aangeven?
Je kan je huishoudhulp tot vier keer per jaar zonder kosten annuleren. Geef een annulatie minstens 5 werkdagen op voorhand door. Bij een laattijdige annulatie moeten wij de poetsbeurt aanrekenen.
Een poetsbeurt annuleren kan makkelijk via de Huishoudhulp-app:
Ben je verhuisd? Wijzigen je contactgegevens, zoals je telefoonnummer of je e-mailadres?
Je kan een vrije plaats van je huishoudhulp, of een huishoudhulp die bij jou vervanging deed, met je contacten delen. Win-win voor iedereen: je helpt vrienden en familie, maar ook onze poetshulpen.
Je kennis heeft nu alle gegevens en kan ons vrijblijvend contacteren.
Raadpleeg de algemene voorwaarden in de Huishoudhulp-app.
Ik krijg de melding: ‘Het rijksregisternummer dat je invulde is niet (correct) gekoppeld aan je klantendossier. Gelieve je gegevens door te geven aan jouw verantwoordelijke consulente.’
Je bent lid van Helan ziekenfonds en gebruikt de app van het ziekenfonds?
Dan log je in met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord voor de app van Helan Huishoudhulp. In de app kies je voor ‘Aanmelden’, in plaats van ‘Registreren’.
Je vindt op deze pagina heel wat antwoorden op praktische vragen. Heb je toch nog een onbeantwoorde vraag of suggestie? Contacteer ons via het contactformulier. We helpen je zo snel mogelijk.
Specifieke vraag over je huishoudhulp? Vraag via deze weg de contactgegevens van je consulent op.