Je browser is niet ondersteund door onze website, gelieve een upgrade te doen van de huidige versie van je browser.
De curve van de oproepen voor Mediphone Assist stijgt even snel als de verspreiding van de Omikron-variant. Daardoor zijn onze telefoonlijnen soms overbelast.
De Omikron-variant blijft in volle snelheid doorgaan. Dat merken ze ook bij Mediphone Assist. Doordat heel wat mensen in het buitenland ziek worden en assistentie nodig hebben, zijn de telefoonlijnen tijdelijk overbelast. Je hebt misschien zelf al gemerkt dat de wachttijden oplopen als je hen belt. Alle medewerkers doen hun uiterste best om de situatie zo snel mogelijk onder controle te krijgen.
We vragen je om Mediphone Assist enkel te contacteren bij een medisch noodgeval. Blijf aan de lijn tot je een van onze medewerkers kan spreken.
Heb je een niet-dringende vraag? Dan vind je wellicht het antwoord op een van deze sites:
Deel dit artikel
Verder lezen
Hoe moet je als ouder omgaan met het overdreven GSM-gebruik van je kind/jongere, het continu actief zijn op sociale media of het voortdurende gamen? Wat maakt games en sociale media zo aantrekkelijk? Wat moet je er zelf van kennen, waar moet je op letten en hoe hou je het binnen de perken?
Psychisch lijden is vaak onzichtbaar en moeilijk onder woorden te brengen. Maar mentale pijn is écht. Via artificiële intelligentie maakte Helan Ziekenfonds de pijn van drie mensen zichtbaar én bespreekbaar.
Help jij vluchtelingen uit Oekraïne om wegwijs te raken na aankomst in België? Je staat er niet alleen voor! Weet dat je ook op Helan kan rekenen.
2021 was best een pittig jaar, ook voor onze dienst Helan Kinderopvang. Begin 2021 bundelden we de krachten tussen de voormalige Partena en OZ-kinderdagverblijven tot een kinderopvangdienst met 51 kinderdagverblijven, actief in 4 Vlaamse provincies en Brussel.