Je browser is niet ondersteund door onze website, gelieve een upgrade te doen van de huidige versie van je browser.
Niet alle ziekenhuisopnames zijn gedekt vanuit het ziekenfonds. Als de opname niet gedekt is door de wettelijke ziekteverzekering, krijg je ook geen terugbetaling via je hospitalisatieverzekering.
Hieronder vind je een overzicht van niet-gedekte kosten. Opgelet: dit is een niet-exhaustieve lijst, er kunnen dus nog andere niet-gedekte kosten voorkomen.
Van een hospitalisatieverzekering wil je natuurlijk dat die dekt wat voor jou belangrijk is. De dekking verschilt naargelang de Hospitalia-formule.
Hospitalia, Hospitalia Medium, of Hospitalia Plus? Vergelijk en kies de hospitalisatieverzekering die bij jou past uit onze 3 formules.
Ontdek het in ons gratis e-book.
Wil je meer weten over jouw verzekering bij Helan? Je vindt alle algemene voorwaarden op onze website. Aarzel niet om ons te contacteren bij vragen. We helpen je met plezier verder.
Lig niet wakker van hoge ziekenhuisfacturen. De hospitalisatieverzekeringen via Helan zorgen dat je goed beschermd bent. Kies de verzekering die bij je past uit de 3 Hospitalia-formules.
Helan Onafhankelijk ziekenfonds is verzekeringsagent (n° CDZ 5006c) voor ‘MLOZ Insurance’, de VMOB van de Onafhankelijke Ziekenfondsen, (RPR Brussel, 422.189.629, erkend onder nr. CDZ 750/01 voor de takken 2 en 18). Bekijk de infofiche en de algemene voorwaarden. Het Belgische recht is van toepassing op het verzekeringscontract. De looptijd van het contract is levenslang. Bij klachten contacteer je de klachtendienst van Helan Onafhankelijk ziekenfonds of de Ombudsman van de Verzekeringen. Voor meer informatie over de aansluiting bij dit/deze product(en) kun je terecht bij Helan Onafhankelijk ziekenfonds. Helan Onafhankelijk ziekenfonds, Boomsesteenweg 5, 2610 Wilrijk, 0411.696.011, RPR Antwerpen, www.helan.be.